Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

NOVINKY

arr3Neplátci DPH při odběru zboží nad 10,000,-Kč musí uvest svoje DIČ.Informace ke kontrolnímu hlášení. Neplátci DPH při odběru zboží nad 10,000,-Kč musí uvest svoje...

KONTAKTY

Dětské oblečení WOLF
Jizerská 919
Kosmonosy
tel: 606466562
napište nám
Velkoobchodní prodej oblečení WOLF, KUGO
Velkoobchodní prodej obuvi,ponožek,spodního prádla
Navštivte i náš velkoobchod s obuví.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, LICENCE


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Reklamační řád a protokol

Reklamační řád
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
Případné vady je kupující povinen nám neprodleně hlásit. Pozdější reklamace bude považována
za poškození způsobené kupujícím.
Za vady vzniklé přepravou neručíme.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku, žehlením výrobku-potisku
a nesprávným skladováním.
Postup při reklamaci:
Objeví-li se na zboží v záruční lhůtě vada, která byla způsobena pravděpodobně výrobou, měl by kupující a to co nejdříve informovat
e-mailem nebo písemně prodávajícího a dohodnout se s ním předběžně na dalším postupu. Oznámení o závadách na výrobku musí obsahovat - jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo faktury (doklad o nákupu), podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
V případě zaslání oznámení o reklamaci prodávajícímu e-mailem je nutno reklamovaný výrobek co nejrychleji po konzultaci s prodejcem odeslat prodávajícímu.
V případě odeslání oznámení o reklamaci Českou poštou přibalte výrobek spolu s originálem dokladu o zaplacení / faktury/ k tomuto oznámení. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží obalem při přepravě nemusí být reklamace uznána.
Vyřízení reklamace
Po obdržení písemného oznámení o závadách na výrobku, prodávající co nejdříve informuje e-mailem, popř. telefonicky nebo písemně kupujícího o následném postupu reklamace a způsobu vyřízení.
Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem, kdy nám byl výrobek doručen na adresu, námi vždy udanou v "Kontaktech".
V závislosti na druhu vady na zboží, bude oprávněná reklamace  řešena buď opravou,
případně výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny způsobem dohodnutým s kupujícím.
A to jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží!
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené užíváním, opotřebováním, nevhodným zacházením!

formulář si můžete stáhnout a vytisknout.
postup:
klikněte na formulář a levým tlačítkem dejte uložit obrázek  jako..
poté vytisnete.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ